Wednesday, June 20, 2012

Hari Sukan 2012

Hari Sukan sekolah Iman diadakan pada 17 Jun 2012, bertempat di perkarangan sekolah. Selain untuk pelajar sekolah, sukan ini turut disertai oleh ibubapa dan guru-guru.

Jam 8.30 pagi, perarakan masuk ke dalam padang bermula:

Iman : Peace !


Nyanyian lagu Negaraku beramai-ramai dan ucapan dari Principal :

Iya-iya arr jer budak-budak ni, kan??


Lepas tu, acara aerobik ala-ala Chicken Dance :


1,2,3,4......

5,6,7,8.....

Apasal Iman sorang pandang belakang??


Ni pulak gambar Iman ambil bahagian. Entah apa nama game ni, yek? Ala.... mula-mula tu lari masuk dalam guni, pastu di pertengahan jalan, keluar dari guni dan jalan mengengsot atas kerusi panjang, pastu sambung lagi ambil penyapu dan sapu tin kosong masukkan dalam dustpan.

Cepat Iman... masuk dalam guni tu...... larik....


Pastu ada pulak game antara cikgu dan murid, anak dan mak bapak. Game untuk cikgu ngan anak murid tu rasanya untuk bebudak K1 dan K2 aje. Budak K3 tak masuk sebab.... gila ko.... budak dah besar mana larat cikgu yg rata-rata tu size badan "S" tu nak pikul budak umur 6 tahun dalam besen sambil berlari.  Untuk game anak ngan makbapak, kami tak masuk ..... bukan apa..... takut menang, nanti gayat pulak ! Hahaha.....

Ni game Teacher - Student.... hehehe...


Ni plak game anak beranak... hehehe...


Ni pulak gambo adik Chai Zhi Kii. Baby gebus ni lahir pada November 2011 yg lalu. Sekarang ni dah 7 bulan.  Tiba-tiba teringat kat si "Dear". Ku ambil,  ku dukung Mei-mei ni..... Agaknya si "Dear" pun dah sebesar dan secerdik Mei-mei ni.......

Siow Mei-meiiiiiii..... wo ai niiiiii...... hehehe....



Mana pulak Akiko-chang? Laaa.... asik tido ajer..... Mula tu tido dalam stroller, pastu beralih masuk "sling" mama. Sambung tido lagiiii...... zzzzzz.......Dia tido dari mula acara hinggalah balik ke rumah.







Sekian. Terima kasih. Majulah sukan untuk negara.........