Wednesday, December 7, 2011

Bukan ...bukan... bukan...

Bukan menghilangkan diri...

Bukan menghaibkan diri...

Bukan menyepikan diri...

Bukan merajuk....

Bukan sakit....

Bukan sudah tidak ujud lagi....

Semuanya bukan....



Alhamdullilah, saya masih hidup sihat cuma batas waktu ajer yang semakin sempit...

Alhamdullilah, Muhammad Iman sudah semakin sihat. Sejak dua minggu lalu dia tak sihat. Mula-mula kena chicken pox, lepas tu demam panas yang berpanjangan. Kali ni saya merawat sendiri Muhammad Iman di rumah, tak larat nak masukkan dia ke hospital. Yelah, kalau Iman masuk hospital, siapa nak jaga Ayesha pulak, kan? Ayesha alhamdullilah sihat. Malahan semakin sihat....

Selepas Muhammad Iman, kanda pulak kena chicken pox ! Alahai... orang tua kena lagi susah dari budak kecik!!! Saya tak tahu samada saya dah kena chicken pox atau tidak.... jadi sebagai langkah berjaga-jaga saya balun lah air kelapa banyak-banyak. Hahaha....

Kemudian keluarga mertua 4 generasi pulak berkunjung ke rumah. Ni kali pertama nenek Kanda datang ke rumah cucunya. Rombongan Wak Nap kaedah nyer.... heheheh.... Diorang berkunjung selama 3 hari 2 malam. Penat oo layan tetamu..... dari pagi hingga ke malam asik ler Tuan Tanah duduk dapur. Tak kering kuku....

Nantilah... slow-slow saya hapdet belog ni...


P/S Oh ya... hari ni saya dapat note dari Muhammad Iman. Dia tulis "I LOVE MOM". Gembiranya saya....

No comments:

Post a Comment