Saturday, January 28, 2012

Maakkk ! Sakitnya......

Maaakkkk ! Sakitnya...... ni bukan main-main.... ni sungguh-sungguh sakit.....

Balik dari bercuti di Marang, aku sedar ada benda di peha kiriku. Rupa macam jerawat... sehari dua lepas tu.... baru ku tahu... aku kena bisul......

Aduh ! Sakitnya..... berjalan tedengkot-dengkot.... nak duduk pun susah, nak baring pun susah.....

Sebbaek ada mak mentua dan adik ipar yang mengambilalih menjaga keperluan Ayesha. Kalau harap aku sorang? Maunya melalak aku.....

Sakit oooo kena bisul ni....

Kanda bawa ke klinik. Dokter hanya beri painkiller (apa lagi... paracetamol aje ler), ubat hilang bengkak (apa tah nama tu) dan antibiotik. Hah amik ko... kena makan antibiotik 8 bijik sehari....Ku tanya dokter apsal tak pecahkan bisul tu? Dia kata mana boleh...kena tunggu sampai "masak" dulu...... hah! Tak larat nak menanggung sakit ni....

Sakitnya.... bedenyut-denyut....



P/S : Ya allah aku terima dan redha ditimpa sakit ini. Ampunkan segala dosa dan kesalahanku.....

No comments:

Post a Comment