Wednesday, March 28, 2012

Kasut Baru Ibu dan Anak

Dah lamaaa tak beli kasut baruuuuu...... iyer laaaa tuuuuuu ;p


Hari tu semasa pergi AEON Bandaraya Melaka, dengan sengaja aku jalan-jalan cari pasal dan tersambar kasut ni....hehehe..... Carlie Mary Jane Espresso (size 6)


Kalau tak letak jitbits, nampak sangat "kosong" kan? Atas nasihat "personal shopperku" ...... hehehe..... alah, Cik Mah Bukit Katil tuuuuu..... hehehe.... aku pun setuju ler nak letak jitbits. Katanya.....fefeeling muda dan happy lah! Hasilnya..... macam gini ler.....


Comel tak?


Kata Store Manager tu, ni jitbits yang terbaru. Harganya RM8.90 sebijik. Sebab aku suka bunga, maka bungalah yang aku pilih. Motip letak jitbits sebelah kaler pink dan sebelah kaler turquoise? Sajer jer.... suka hati mak ler...... kan? Hehehe.........


Esoknnya kami nak pergi ke Melaka Wonderland..... Iman pulak tak bawak selipar. Takkan nak pakai kasut.....basah nanti . Jadi, on the way nak gi Wonderland tu, kami singgah ler kat Mini Market apek yang kat tepi jalan tu . Akhirnya selipar ini yang menjadi pojaan hati Iman. Terus bayor....... 5 hengget sajork ! Jimaatttt duit aku........ hahaha.....



Iman pakai pagi, petang, siang, malam. Berbaloi!!!!




P/S : Betol kata Cik Mah..... orang rasa happy jer tengok jitbits kat kasut orang tuuu....

No comments:

Post a Comment