Monday, September 17, 2012

TSW - Constume Dress Contest 2012 (Part 2)


7 Sept 2012, 9.30  am - 12.30 pm, Tadika Sri Wawasan, Kluang.



Pentas

Kesemua 18 orang budak yang ambil bahagian

Iman diapit Amoi-amoi comel


Anak-anak beraksi, mak bapak yang lebih excited nya. Tak caya? Tengok ler aksi kat bawah ni.... saya pun tak terkecuali gaks........ hehehehe....




Ni hah ada sorang lagi makcik yang excited !!


Antara aksi menarik dari persembahan peserta

Dr Jason Ong buat surgery guna plair. Takottt ooo...

Tan Sheng Hao, The Magician

Bob The Builder.... can u fix it? 

Tukang Masak pun ada......

Ballerina, Si cantik How Jia Xin

Jun.... nelayan darat

Seorang lagi nelayan darat

Sapa mau gunting rambut?

Petani.... tanam apa tu?


Berikut ialah aksi anak saya, Muhammad Iman. Jadi askar katanya... Iman, saya pakaikan baju seragam seperti askar lengkap bersenjata dan  mekap ala-ala gerila buat persembahan seperti askar sedang bertempur yang akhirnya mendapat kemenangan.  Props yang ala kadar  iaitu" 2 batang pokok sebagai hutan dan seketul batu besar (asalnya saya plan nak buatkan kubu tapi tak berkesempatan), diiringi dengan lagu "Tanggal 31 Ogos" untuk memeriahkan lagi persembahan. Itu jer lah yang mama dia "mampu" sediakan.....

Bang.. bang...

Bang... bang.. bang....

Kiri... kanan... kiri... kanan...

Merdeka !!!!


Iman  dapat Merit Award. Alhamdulillah.... jadilah tu...

Pemenang Merit dan Outstanding awards bersama Principal dan Vice Principals


Iman dan Teacher Rachel

Iman dan Teacher Jenny


Maryam, saya dan Teacher Jenny



Majlis selesai dan semua orang terhibur dengan telatah pelajar-pelajar cilik. Iman pun gembira dapat bawa pulang satu piala. Saya tak kisah.... yang penting Iman gembira dan berkeyakinan di depan orang ramai !  Tahun depan Iman dah masuk sekolah tahun 1 dan dah tak ada lagi majlis-majlis sebegini.