Friday, June 28, 2013

Gossip hari ini !!!

Hari ni terasa macam nak bergossip laaa..... hehehe.....


Aku masih lagi kemaruk main "Candy crush saga" game. Laa ni dah level 65..... tersangkut kat situ dah hampir 2 minggu.  Geram... memang gerammmm..... Setiap kali aku kalah, aku garuk/keruk  kepala... kalah lagi, garuk lagi kepala..... hmmm.... entah berapa banyak lah rambut aku gugur! Tu tak kira lagi entah berapa kali aku nak hantuk kepala kat dinding. Geram punya pasal !!!!!! Sebbaek aku masih waras lagi....... ngeeee......

Gossipnya ;

Aku dengar di polan tu dah level 300++..... si polan tu dah level 200++... si polan tu dah level 100++... Cuma Kak Zie aje yang masih level 35. Kira, aku terer ler sikit dari Kak Zie, kan? Ngeee.....

Ku risik-risik dari mereka..... cemaner ekk boleh lepas level ratus-ratusan tu ?  Nak tanya rahsia kejayaan diorang tu ..... usaha dan terus berusaha kata mereka.....bersumpah kat masjid pun diorang tak akan cakap punyerrrr!!!

Ku risik-risik lagi dari sumber terdekat dengan mereka....... akhirnya, ku dapat tahu...... laaaa..... diorang main cheat...... patutlah level berganda-ganda! Chisssss !!!! Aku pulak yang terasa macam nak menyumpah !!!!!

Sumber tu suruh aku main "cheat" gak untuk lawan ngan meker-meker tuu.... Jawab aku.... eh ! Tak nak laaa..... aku kan jujur, main ikut syariat lagi  ..... mana leh main cheat-cheat ni semua.... berdosa menipu.... tak ada integrity......... hahaha...... Yer lah tu !!!!!!


Sesiapa yang nak mengecheat tu.... google lah sedirik yek.... aku tak nak subahat sama. Hahaha....


Sekian gossip hari ini. 






1 comment:

  1. mmglah orang cheat aunty.. video banyak kat youtube, lupe nak kasitau aritu, hahaha. seb baik saya tak main hehehe

    ReplyDelete