Friday, June 28, 2013

jerubu

Di hari ini; jerubu dengan angin kencang.Pada suatu hari Iman tak pergi sekolah  sebab ada jerubu. Mama/babah dan iman pakai mask. mama dan iman pergi ke farmasi. ada kotak di dalam mask. iman bukakan?wah!!!!!!!!!!!!!! Ada mask lah! Iman sungguh gembira dan pakai mask itu. Iman  brithday.hehehehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



Hahaha hahaha hahaha..... mama tergelak besar-besaran !!! Apsal? Ni lah nak citer.....

Untuk pengetahuan, aku dah agak lama tak bukak ini blog. Entah... tak tahu apa yang nak diceritakan ! Tetiba hari ni tergerak hati nak menjengah... 

Aku lihat senarai posting... eh ada satu bertajuk "jerubu". Siapa punya kerja ni? Ada orang suda hack diari mama ker? Suspens.... suspens.... 

Bila aku terus membaca entry tu.... aku tergelak besar..... oooo ni si Iman punya kerja lah..... Aku nak print screen tapi tak reti dan malas nak belajar, jadi aku terus aje lah sambung kat entry dia tu ea!

Aku dah beri Iman satu buku diari untuk dia tulis tapi dia tak berminat nak duduk menulis atas kertas. Ok lah anak nanti suatu hari mama akan ajar awak memblog.

Dulu tepon aku dia kerjakan.... call sana sini, hantar sms dan  mms entah kepada sesiapa..... pastu, fb aku pulak dia kerjakan..... sekarang blog aku pulak daaa !!!















No comments:

Post a Comment