Tuesday, April 10, 2012

Apa yg ada di dalam hati....

Lewat tengah malam.....
Aku tak boleh tidur lagi
Aku bukak fesbuk via enpon
Eh! ada satu video pasal dia laa :)
Tapi enpon aku enpon chap ayam
Tak leh main video :(
Tak apa, esok pepagi pas solat subuh aku nak tengok video tu laa....

Subuhkala...
Cecepat ku bukak fesbuk via lappyku
Alamak ! Video tu dah tak ada laa..... :(
Dah diprebetkan kot..... tak nak bagi aku tengok, barangkali????

Tak apalah....

Terus ku ambil al-quran untuk menyambung bacaan semalam
Dan ayat pertama ku terbaca ialah surah Ibrahim, ayat 12 bermaksud
"Mengapa pula kami tidak bertawakkal kepada Allah, padahal Dia telah menunjukkan jalan kepada kami? Kami akan bersabar dengan bersungguh-sungguh terhadap gangguan-gangguan yang kamu lakukan terhadap kami. Hanya kepada Allah jua orang yang bertawakkal itu berserah diri."

Subhanallah..... Dia amat mengetahui apa yg ada di dalam hatiku.......