Thursday, May 2, 2013

Candy crush saga


Sebelum ni aku memang tak minat nak main game kat fesbuk tu. Tak koser aku !!! Tak berfaedah kononnya... hehehe....

Entah macam mana kali ni boleh pulak timbul rasa kesian kat kengkawan yang ajak main game. Mula-mula tu ingat saja jer tolong kawan tapi akhirnya....... huhuhuh.... aku terjebak !







Selalunya aku dapat main benda alah ni sewaktu Maryam tidur dan Iman pulak di sekolah. Pernah sekali aku main depan Iman, ada ke patut si Iman boleh sound aku sedas.... "sudah-sudah lah tu mama"...... cissss..... bertuah punya anak !

Sekarang ni, hari-hari dok pikir camaner nak lepas level yang tersangkut tu. Aku sangkut kat level 29 dah masuk 6 hari. Adeh!  Masalah betul...  Aku asik "putus nyawa" ajer.... tiap-tiap hari mengharap kengkawan tolong sambungkan nyawa baru untuk aku..... huhuhu.....


Pada yang belum terjebak tu, toksahlah coba-coba tekan-tekan main game yang tak berfaedah ini.. Baik korang layan benda lain yang berfaedah  seperti baca quran ker tanam pokok bunga ker  .... pesanan ikhlas dariku...... ngeee....













No comments:

Post a Comment