Tuesday, May 28, 2013

Selamat Ulang tahun Maryam !!!!

23hb Mei genap usia Maryam setahun.


Hari itu juga ada jadual lawatan pemeriksaan kesihatan dan perkembangan Maryam.

Pada usia setahun, berat Maryam ialah 8.0kg, panjang 72cm dan BMI 15 (normal lah tuu). Gigi sudah tumbuh 8 batang dan ada lagi 2 batang yang dah mula nak keluar. Dah belajar berjalan dengan memapah pegang sofa, dinding dan apa saja yang boleh dicapai.Mulut riuh... congceng conceng.....


Kek Fruitilicious dari Secret Recipe melengkapkan sambutan harijadi Maryam. Mama dan Iman yang nak.... Maryam manalah reti memilih, kan? 


Gambar dari google. 




Hadiah pilihan abang iman yg guna duit mama yg mama mintak dari babah ... hehehe...



 Doa dari mama dan babah ;

"Ya Allah, kami amat bersyukur dianugerahkan seorang puteri yang menyenangkan hati dan mata yang memandang. Berilah kepada kami ilmu pengetahuan dan kesabaran untuk mendidik puteri kami ini untuk menjadi hamba yang solehah dan cemerlang dalam kehidupan dunia dan akhiratnya. Juga dipermudah dan diringankan jodohnya dengan lelaki yang soleh yang dapat membimbingnya ke jalan Mu. Aameen...."


Anakku, ketahuilah kehadiranmu adalah satu rahmat. Walaupun kadang-kadang tu terasa penat melayan kerenahmu tapi berbaloi bila melihat kamu tersenyum dan ketawa riang. Lebih-lebih lagi dengan suara manjamu menyebut  "mom  maa... mom meh... mom  maa... mom  meh... bush... bush".


Dengan rendah hati kami mengucapkan jutaan terima kasih kepada Yang Berkenaan. 
















No comments:

Post a Comment