Thursday, February 9, 2012

Tenggelam.... timbul balikkk......

Assalamualaikum.....

Wah ! Dah lama tak bersiaran..... jakun giler saya..... hehehe.....

Dah berapa lama saya tak bersiaran hek? Rasa macam dah 3 minggu.... mana saya pergi? Masih ada lagi..... masih bernafas... masih menikmati keindahan alam... masih mensyukuri nikmat-nikmat yang dikurniakan....

Serius ni! Saya gi mana? Panjang ceritanya.... nak cerita kat blog ni kena ambik beberapa hari. Yelah... bermula dari "pengembaraan" saya dari Terengganu ke Selangor/ Kuala Lumpur dan balik ke Kluang semula. Dari hospital Prince Court Medical Centre, KL ke Pusat Kesihatan Tg Sepat, Selangor hingga ke Pantai Hospital Batu Pahat.

Terlalu banyak "ups and downs" ...macam rollercoaster...yang saya lalui dalam 3 minggu ini. Nantilah.... minggu depan bila saya dah free, saya tulislah sikit demi sedikit. Walaupun tak semua orang ambil tahu mengenai saya tapi saya percaya masih ramai lagi yang mengambil berat tentang saya.....

Nanti eh..... tunggu tau....

No comments:

Post a Comment